Çarşamba, Mayıs 05, 2010

SUÇLU! AYAĞA KALK...

Nasıl bir suçluluk duygusu var içimde uzun zamanır. Belki eski yazımda bahsetmişimdir bile bilmiyorum o kadar uzun zaman oldu ki yazmayalı. Bir önce yazdığım yazıyı kontrol bile etmedim ne yazmışım bilmiyorum. Ama ben yine yeniden yazmak istiyorum.

Evet suçluluk duyuyorum Demir'e ikinci gözbebeğime karşı. Demir 16 aylık oldu.

Ablasında ne kadar heyecanlıydım. Ona şiirler yazmak, ona albümler oluşturmak, ona bloglar açmak, onun gelişimini paylaşmak hatta günlük tutmak çok heyecan vericiydi.

Peki Demir'de neydi eksik olan. Onu istemiyor muydum, hayır çok istiyordum, onu Damla kadar sevmiyor muydum hayır kesinlikle hayır, çok seviyorum dünyalar kadar.

E peki neydi onun için özel bir şeyler yapmamı engelleyen? Bir albüm bile oluşturmadım onun için. Bir günlük tutmadım ona özel. Ablasının günlüğünü ve bloğunu paylaşıyor. Ne yazık! Hadi canım diyenleriniz vardır muhakkak.

Evet suçluyum. Ama bu hafta karar verdim onu anlatan ablasıyla geçen günlerini anlatan yazıları yazmaya ve fotoğraflarından albüm oluşturmaya karar verdim. Çok mu geç?

Hiç yorum yok: