Çarşamba, Mart 29, 2006

BIR DOĞUM GÜNÜ DAHA BÖYLE GEÇTİ...

İşten ayrıldığımdan beri gunler aylar birbirine karıştığı için doğumgünüm hangi gün oldugunu unuttum. Yakınlarda olduğunu biliyordum ama ne zaman? Zaten artık beni pek ilgilendirdiği de söylenemez di :) onun da etkisi var tabbi. Sabah eşim işe giderken ben yatıyordum. Daha sonra telefon sesine uyandım ama ben açana kadar kapandı, o sırada gözler yarı açık laptop un üstünde bir not gördüm. 'İyi ki doğdun canım karım' yazıyordu. Arayanda Murat'mış zaten kutlamak için aramış bende ki tepkide 'Demek bugün benim doğum günüm ha'.

Sonra Banu'yla msn'de konusurken dışardan bi ses geldi ne oluyor diye kapıya yöneldim a o da ne bir başka not daha kapıya iliştirilmiş, 'Aşkım, birtanem, herşeyim, seni seviyorum. Doğum günün kutlu olsun' yazıyordu. Şaşırdım, başka yerde daha not olabilir mi diye mutfağa yöneldim evet yanılmamıştım buzdolabında bir not daha 'Mutlu yıllar minik kuşum'. Demek ben hala birileri için miniktim, 35 yaşında bir minik kuş :). Hoşuma gitti. Böyle notlar almayalı uzun zaman olmuştu. Kocacım istediğin zaman nasıl da romantik olabiliyorsun.

Öğleden sonra Banu'nun daveti üzerine onu işyerinde ziyarete gittik kızımla. Bi şeyler atıştırdık baktım arkadaşım bana pasta almış eşi, abisi ve güzel kızı da gelince ufak bi kutlama yaptık beraber. Eksik olmasın. Sürpriz oldu. Teşekkürler Banu'cum ince düşüncen için. Ama aksilik ikimizde de fotoğraf makinası olmadığı için bu güzel anı görüntüleyemedik.

Akşam için özellikle Murat'a herhangi bir kutlama istemiyorum hicbir yere gitmeyelim kimseyide çağırma dedim. 35 ime giriyorum diye bunalım takılıyorum ya :). Ama kayınvalidem arayıp gelicez demiş. Murat'ın kardeşi Mert, eşi ve tontiş Emre'de gelince günün ikinci pastasını da kesmiş olduk. Ve bir doğumgünü daha böyle geçti. Ailem başta olmak üzere, arayan, mail ve mesaj atan herkese teşekkürler. Iyi ki varsınız.

NoT: Resimlerimiz daha sonra yüklenecektir.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ferahcım canım iyiki doğdun. nice nice mutlu seneler diliyorum sana eşin ve kızınla birlikte. Uzun zamandır yoktum anca bakabildim. geç oldu ama kusura bakma artık::)))
Öptüm sen ve damloşu...
Munise

Ferah Gülşen dedi ki...

Munisecim sagol. Sen iyi ol yeter :). Kusuruna bakılır mı hiç.