Çarşamba, Mart 29, 2006

24 Mart 2006 KIRINTI buluşması



Ebru, Didem, Selda, Zeynep ve Banuy'la bir kızlar gecesi yaptık. Nişantaşında ki Kırıntı restoran'a gittik. Ben de Damlosu babaannesi ve yengesine emanet ettim. Çok güzel yemekler ısmarladık ama maalesef ben ve Selda yemeklerimizi ağız tadıyla yiyemedik çünkü gelen tabakta yabanci misafirler vardı :(. Valla ne de güzel bi yemekti. Yarısını yemiştim ama sonra baska birşey de ısmarlamak içimden gelmedi direk tatlıya geçtim bende sevgili Zeynep'in tavsiyesiyle crem brulee yedim. Tadı guzeldi gercekten ama diğer arkadasların yediği tatlılar daha hoş görünüyordu ne yalan söyliyim :). Selda ve ben Zeynep'e crem brulee hakkında biraz takıldık ama umarım kızmamıştır.
Bol dedikodulu, eglenceli bir akşamdı. Valla arada böyle kaçamaklar iyi geliyor. Herkese tavsiye edilir.

Hiç yorum yok: