Perşembe, Ocak 05, 2006

VEE BEN DE EVDEYİM ARTIK :)

Sancılı geçen bir haftadan sonra nihayet bir karar verebildim ve gecen gün istifamı verdim. Yuva olur mu baska kadınla nasıl olur derken en iyisinin işten ayrılıp Damlos'a bir müddet daha kendimin bakması gerektiği konusunda karar verdim. Kendimi çok iyi hissediyorum. Belirsizlik beni bunaltıyordu ve bir karar vermiş olmak beni çok rahatlattı. Ohh be evimde kızımla istediğim gibi vakit geçirebilicem artık. Oynıycam, gezicem onu oyun gruplarına götürücem. Mümkün olduğunca faydalı şeyler yapmaya çalışıcam ikimiz içinde en iyisi bu sanırım. Hayırlısıyle bu 2 yılı atlatırsak sonra bir de güzel bir yuva bulursak iş hayatına geri dönebilirim. Ama bu süreçte kızımın en güzel yıllarında her daim yanında olmak çok güzel. Onun her türlü gelişimine şahit olmak eğlenceli olacak. Hadi bakalım Ferah sıva kolları Damlos sana emanet artık :).

Hiç yorum yok: